3.12.13

Prośba do "bombkujących" koronkarek z aparatem

Alarm odwołany. Po południu opublikuję całość wzoru na bombkowe pantalony. 

No i się wkopałam. Nadal jestem bez możliwości pokazywania zdjęć, czego nie przewidziałam, zaczynając pokazywanie wzoru na gatki na bombkę. Stąd moja prośba. Czy któraś z frywolitkujących koleżanek koronkarek zechciałaby mi pomóc? To znaczy - ja bym podesłała schemat na już całą bomkę, koleżanka by ją zrobiła, obfotografowała i użyczyła mi zdjęć, żeby osoby mniej zaawansowane w "bombkowaniu" poradziły sobie z zadaniem.  Zdjęcia, rzecz jasna, podpiszę z linkiem do użyczającej.  Będę bardzo wdzięczna!

Czekam na maila: annakatarzyna@gmail.com
   annakatarzyna@gmail.com

3 komentarze:

  1. dawaj "złociutka" sie zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bo alarmy zwykle bardzo szybko się kończą :D

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)