19.8.15

Jak powstaje dom z gliny?

Dom dla krasnoludków.

Żeby nie było... ;>

Ano wstaje się rano i leci do pracowni, bo tam czeka urobiony klus gliny. Wałkuje się placek, wycina ścianki, zlepia, przylepia, ozdabia. A potem szybciutko się domek fotografuje. Bo z tej gliny jeszcze nie lepiłam, zatem nie wiem, czy nie popęka w czasie schnięcia. Albo czy nie pęknie w czasie wypału? Albo jak już to wszytko pójdzie gładko, to czy dobrze przyjmie szkliwa, które stosuję? I w ogóle jaki kolor będzie miała ta glina po wypale? Ot, loteria ceramiczna!




Apetyt na domki rośnie


Jeśli wszystko pójdzie gładko, to mam w planach ulepienie większego i bardziej ozdobnego domku, który stanie między moimi kwiatkami. Może wtedy krasnoludki zamieszkają u mnie na stałe i wreszcie zaczną odwalać za mnie czarną robotę! ;>





Aha! Domek jest krzywy, bo miał być krzywy. Chyba nikt nie wątpi.
Wróć!Zapomniałam napisać, co mnie zainspirowało do ulepienia tego domku. Co prawda nie jest to żadna kopia, ale jak zobaczyłam, co wyprawia z gliną John Bricess, to... Ach! Ja też tak chcę!

10 komentarzy:

  1. Och jaki sliczny! Czekam na jego ciag dalszy, bo podobno ja mam krasnoludki w szafie więc chyba by im się chata przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez chaty krasnoludki strasznie kapryszą! Wiem coś o tym. ;)

      Usuń
  2. Ale śliczniasty krasnoludkowo-elfi domek! :) Mam nadzieję, że mu się nic w trakcie dalszej obróbki nie stanie i taki zostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny! Naprawdę bajkowy! Niewątpliwie do natychmiastowego zamieszkania przez Koszałka Opałka :), pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w dalszej obróbce . Fajnie jest tak mieć w ogródku krasnoludki ..

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo na czasie bo właśnie szukam nowej chalupy ;-) tylko ciut za mała jak dla mnie ;-) ale jakby była słusznych rozmiarów to chętnie bym w niej zamieszkała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się pogada, się coś wymyśli - chałupkę mini w rozmiarze XXXL ;)

      Usuń
    2. Jest cudny....Pozdrawiam pa....

      Usuń
  6. The whimsical fairies will love this new home, it is perfect shelter and will be beautiful in nature keeping them dry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny domek :) przypomina mi babciną chatkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)