8.4.21

Frywolitkowa gwiazda Barok - wzór gotowy!

 Wreszcie nareszcie! ;) 

Pierwszą wersję tej gwiazdki (tudzież małej serwetki) zrobiłam w 2011 roku. Z tego roku mam pierwsze szkice wzoru barokowej gwiazdki. Potem trzykrotnie zabierałam się za zrobienie porządnego wzoru graficznego i dopiero dzisiaj w nocy go skończyłam i zapisałam w wersji PDF. Nie wiem czemu, ale miałam problem z edycją wzoru wektorowego, dlatego ostatecznie opisałam grafikę najstarszą. Tak to bywa. :) 

Wzór jest do kupienia na Etsy. Można też napisać do mnie bezpośrednio na maila i kupić go za złotówki płacąc zwykłym przelewem.
Szczegóły tutaj: Wzory frywolitkowe - sklepik.
Link do mojego sklepiku na Etsy - KoroneczkaPL - tatting patterns

Ja swoją gwiazdkę zrobiłam czółenkami. Ale jak się ktoś uprze, można wykonać ją również igłą. Poziom trudności - dla zaawansowanych. Choć umieściłam we wzorze wskazówki, które powinny ułatwić pracę nawet początkującym. 

Zapraszam do zakupów i supłania!
Ja tymczasem idę odespać tę nockę.  Ha, ha!

Aha! Oczywiście gwiazdkę można również kupić z rabatem 30% w trwającej do końca kwietnia promocji. Hasło: ALLELUJA03

Na zdjęciach gwiazdka Barok w towarzystwie świty i solo. 
Robiłam ją również w wersji sześcioramiennej. Nie wiem tylko, ile czasu zajmie mi opracowanie wzoru na taką wersję. :)))



Miłego dnia! 
Anna



1 komentarz:

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)