8.4.13

Frywolitkowe gatki na bombkę - wzór

Kto czyta od dawna moje blogi, wie, o co chodzi. Kto nie czytał, trochę się zdziwi, ale co mi tam! ;)

Bierzemy bombkę o średnicy około. 5,5 cm, nitkę nr 20 i zasuwamy czółenkami, żeby zdążyć ogacić bombki do Bożego Narodzenia.
Ten wzorek tak skombinowałam, żeby dało się go trochę naciągać. Dzięki temu niewielkie różnice w gęstości naszego supłania, czy wielkości bombek nie powinny sprawiać problemów. 

Obrazki powiększają się po kliknięciu w nie.







 



Jeśli robisz coś według moich wzorów, będzie mi miło, jeśli podasz linka do mnie. 
Wzór do prywatnego wykorzystania, czyli na własną choinkę i na prezenty dla bliskich. 


Jeśli chcesz zobaczyć moje inne wzory, kliknij w poniższy baner!





22 komentarze:

  1. hmmm jak się teraz zabiorę to może do Bożego Narodzenia zrobię - jedną :) Dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  2. This is beautiful! Thank you for so carefully showing how to do this. Maybe my mother will finally get decorated Christmas balls this year-she's been asking for about 25 years!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czerwonych bombkach frywolitka wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mi się takie gatki na bombkę marzyły - bardzo dziękuję za kurs, na razie jak czytam wydaje się nie do ogarnięcia, ale to trzeba usiąść z czółenkiem i spróbować zrobić.

    jak teraz zacznę to może zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ,że trzeba zacząć ogacać bombki bo potem można nie zdążyć:) Ja np. nie zdążyłam zrobić ani jednych gaci na jajka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jakie to piekne.... czy trgo naprawde mozna sie nauczyc?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam od jakiegoś czasu i już chciałam w archiwum szukać. :) Dziękuję za piękny wzór bo sama chce zabrać się za ozdabianie bombek na nadchodzące święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiecałam sobie, że się w końcu nauczę... Przecież nie taki diabeł straszny - teraz mam motywację !!! Dziękuję za kurs :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! a bombki wyglądają w nich niezwykle elegancko!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za schematy :) cmok.
    Piękne te Twoje bombeczki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Preciosos trabajos!! Dónde puedo encontrar tu patrón de Servilleta terapia? Gracias por compartir. Saludos desde Argentina: Pilar.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta bombka w tych gaciach. Tak mnie urzekła, że spróbowałam się z tym wzorem zmierzyć. Coś tam wyszło choć z małymi pomyłkami. Dziękuję za podzielenie się wzorami. Pozdrawiam i życzę Wymarzonych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ja swoją przygodę z frywolitką dopiero zaczynam... właśnie przez te piękne Twoje gatki na bombki... wiem, że już po świętach, to może do następnych ubiorę choć kilka... czy Twoje wzory są na jedno czy dwa czółenka? ułatwi mi to kombinowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten wzór jest na dwa czółenka. Tegoroczny jest na jedno: http://art-ceramika.blogspot.com/2013/12/frywolitkowe-pantalony-na-bombke-wzor.html

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. a jak się przechodzi do następnego rzędu czy trzeba uciąć nitkę bo skończyłam te kółeczka z łuczkami proszę pomocy z góry dziękuję

      Usuń
    2. Tak, trzeba zakończyć rząd i schować niteczki lub zakleić supełek klejem.

      Usuń
  15. Super i dziękuję za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne gatki. Chętnie skorzystam ze wzoru. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)