13.2.16

Panja - frywolitkowa ozdoba na rękę

Takie właściwie resztki z rękawiczki.  ;)





Frywolitkowa panja (rodzaj bransoletki) - czarna

No i teraz się dowiem, ilu mam Czytelników, którzy zaglądają na mój blog od kilku lat. :-x

Przy okazji - od kilku dni usiłuje wstawić ankietę na blog. Tę z gadżetów bloggera. Nie udaje mi się jej jednak zapisać. Tak jakby klawisz "zapisz" nie działał. To znaczy nie działa. Poradźcie, co można zrobić z tym fantem. Bo chciałabym Was o coś zapytać właśnie w formie ankiety, a tu taka kiszka.

12 komentarzy:

  1. Świetna ozdoba ręki.
    Jestem chyba jedną z tych wieloletnich czytelniczek :)
    Pozdrawiam słonecznie na przekór pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to się ogromnie taka ozdoba podoba , ale zawsze mi sie wydaje , ze rece mam za stare do takich bajerow.Jak to bedziesz ustalala , kto od dawna a kto nie? I co ze starymi , bedziesz odświeżać czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo takie ozdoby na dłonie podobają. Z tym że moje rąsie już nie bardzo do publicznego pokazywania. Ta na zdjęciu, to rąsia mojej bratanicy maturzystki tegorocznej.
      Co do stałych Czytelników to... Hi, hi! Sprawdzam Wam pamięć. Tę panję pokazywałam jakieś 4 lata temu. Tylko to było w tych 3/4 bloga, która poszła w kosmos.

      Usuń
  3. Ja piękne rzeczy mogę oglądać nawet jeżeli już kiedyś widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toć sobie pomyślałam, że kiedyś już robiłaś ... a tu po prostu dałaś tę samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, szukałam czegoś w starych zdjęciach i tak jakoś wpadła mi w oko.Dawno nie robiłam takich ozdób. To choć stare przypomnę. :)

      Usuń
  5. Nie wiem jak wstawia się ankietę, bo nie próbowałam :( A frywolitka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz w tym, że ja niby wiem, a jakoś ten gadżet mi nie działa. Wujek Google też jakoś nieskory do podpowiedzi. Chyba że nie wiem, gdzie szukać. Starzeję się, czy co? ;)

      Usuń
  6. No, no, no - elegancko i z szykiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom! W końcu co jak co, ale koronki muszą być eleganckie. :)

      Usuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)