15.1.13

Gratka dla lubiących zakupy :)

 Kto zaglądał w ostatnich dniach do mojego sklepiku, już się mógł zorientować. Kto subskrybuje mój sklepikowy newsletter, wie jeszcze więcej. Krótko mówiąc zamykam kolejny rozdział w życiu i otwieram następny. Póki co, zajmuję się jednak głównie zamykaniem. I wyprzedawaniem wszystkiego, co tylko się da wyprzedać. Zarówno gotowych rzeczy, które jeszcze mi zostały, jak i półproduktów. Zachęcam zatem do zajrzenia na moje wirtualne półki. Tych, co mieszkają niedaleko, zapraszam na zakupy w realu.












Co mi zostało? Trochę frywolitek (bransoletka i kolczyki powyżej też), trochę ceramiki (dzisiaj wrzucałam guziki,ale właśnie straciłam cierpliwość, więc jakby kto tak w tym realu...  ;) . Zostało mi też kilka czółenek do frywolitek. No i wzorki też można kupić za pół ceny. 







Dopisek drobnym maczkiem.  ;)
Powyższe przedmioty są już niedostępne. 

9 komentarzy:

  1. Piękna wyprzedaż - chyba zerknę po wzorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uś, lżejsza o parę złotych, ale o ile bogatsza wewnętrznie. Dziękuję Aniu za umożliwienie zakupów zniżkowych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, cała przyjemność po mojej stronie! :)))

      Usuń
  3. Cudeńka!!! Frywolitki podziwiam szczerze, bo kompletnie nie znam się na tej technice, a guziczki uwielbiam (i potrafię przyszywać;) )
    A czy takie cudne guziole też będą kiedyś w sklepiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazyniu, guziczki są w sklepiku. Tylko się śpiesz, bo szybko umykają. :)

      Usuń
  4. Ale kusisz Ania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprzedaż wyprzedażą, ale ten nowy rozdział...
    Cokolwiek to jest - trzymam kciuki i z całego serca życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)